مراکز خرید آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 1055
بازدید سال : 3128
بازدید کلی : 120025

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

مرکز خرید شی مال آنتالیا

یکی از مناسب ترین مراکز خرید ترکیه ،مرکز شی مال آنتالیا است . البته باید گفت برای خرید در ترکیه بازارهای متعددی هست که رضایت مشتریان تور آنتالیا را کاملا جلب می کنند . مرکز خرید شی مال در لارا آنتالیا قرار گرفته است و یکی از مراکز نوپای خرید انواع اجناس مورد نیاز گردشگران تور آنتالیا نوروز 95  است . مرکز خرید She Mall آنتالیا در ماه می ۲۰۰۸ افتتاح شد و در آن زمان ، تبدیل به اولین و بزرگترین مرکز خرید و مُد آنتالیا شد . علاوه بر خرید در این مجموعه، می توان از سایر امکانات رفاهی و تفریحی آن مانند رستوران ها، سینما، تئاتر، مرکز تفریحی کودکان، سالن ورزشی، کافه تریا و چندین امکانات رفاهی و تفریحی دیگر نیز بهره برد .

 


مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با خرید در این مرکز خرید می توانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمایآنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقه A9 در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید.


خیابان آتاتورک آنتالیا 

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد. در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما مسافران تور آنتالیا شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



تعداد بازدید از این مطلب: 185
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود